• A1
    • Audi A1 Sportback

      Cena: od 80 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–3,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      123–97 g/km

      a1 sportback

      Audi S1 Sportback

      Cena: od 139 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–7,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–166 g/km

      s1 sportback
  • A3
    • Audi A3 Sportback

      Cena: od 108 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,3–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–109 g/km

      a3 sportback

      Audi A3 Sportback e-tron

      Cena: od 172 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,8–1,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      40–36 g/km

      a3 limousine

      Audi A3 Limousine

      Cena: od 111 300 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      5,2–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      129–108 g/km

      a3 limousine

      Audi S3 Limousine

      Cena: od 180 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      s3 limousine

      Audi S3 Sportback

      Cena: od 177 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,1–6,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–159 g/km

      a3 sportback

      Audi RS 3 Limousine

      Cena: od 269 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      191–188 g/km

      RS 3 Limousine

      Audi RS 3 Sportback

      Cena: od 261 500 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,4–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      192–189 g/km

      RS 3 Sportback
  • A4
  • A5
    • A5 Coupe

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      145–106 g/km

      a5 coupe

      A5 Sportback

      Cena: od 162 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,5–4,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      148–109 g/km

      a5 sportback

      Audi A5 Cabriolet

      Cena: od 202 100 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,8–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      177–118 g/km

      a5 cabriolet

      Audi S5 Coupe

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 coupe

      Audi S5 Sportback

      Cena: od 313 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,7–7,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      174–170 g/km

      s5 sportback

      Audi S5 Cabriolet

      Cena: od 343 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–7,9 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      181–179 g/km

      s5 cabriolet

      Audi RS 5 Coupe

      Cena: od 410 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      197 g/km

      rs 5 coupe
  • A6
  • A7
  • A8
    • Nowe A8

      Cena: od 409 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–145 g/km

      a8

      Audi A8 L

      Cena: od 429 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,0–5,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      182–146 g/km

      a8 L
  • Q2
    • Audi Q2

      Cena: od 101 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–4,1 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      146–109 g/km

      q2
  • Q3
    • Audi Q3

      Cena: od 120 800 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,4 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–116 g/km

      a3
  • Q5
    • Nowe Audi Q5

      Cena: od 179 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,2–4,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      164–117 g/km

      q5-nowe

      Audi SQ5 TFSI

      Cena: od 323 000 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      8,5–8,3 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      195–189 g/km

      Audi SQ5 TFSI
  • Q7
    • Audi Nowe Q7

      Cena: od 281 200 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,4–5,5 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–144 g/km

      q7 2015

      SQ7 TDI

      Cena: od 437 600 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,6–7,2 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      199–189 g/km

      SQ7 TDI

      Q7 e-tron quattro

      Cena: od 404 700 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      1,9–1,8 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      50–48 g/km

      q7 2015
  • TT
    • Audi TT Coupe

      Cena: od 148 400 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      6,6–4,6 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      153–122 g/km

      tt coupe

      Audi TTS Coupe

      Cena: od 219 900 PLN

      Zużycie paliwa (tryb mieszany):
      7,3–6,7 l/100 km

      Emisja CO2 (tryb mieszany):
      168–155 g/km

      tts coupe
  • R8
  • RS
  • e-tron

Nie zapomnij oddychać.


Audi TT RS Coupé

Zrób głęboki wdech i spójrz: TT RS Coupé zapiera dech w piersiach. Nowo zaprojektowany 5-cylindrowy silnik to połączenie niesamowitej przyjemności płynącej z jazdy z imponującym brzmieniem. Z 294 kW (400 KM) mocy i maksymalnym momentem obrotowym 480 Nm, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w TT RS trwa 3,7 sekundy. Potem możesz przyspieszać aż do 250 km/h, a na życzenie – nawet do 280 km/h. Odkryj ikonę wzornictwa Audi, podkreśloną charakterystycznymi cechami modeli RS.

Wygląd zewnętrzny

Wzornictwo TT RS Coupé podkreślają typowe cechy, np. pojedyncza rama atrapy chłodnicy Audi z kratą o strukturze plastra miodu i napis quattro. Charakterystyczne zderzaki RS z wyraźnie zarysowanymi wlotami powietrza emanują siłą. Wyróżniającym elementem z tyłu jest nieruchomy spoiler, umieszczony na parze cienkich, podwójnych, ukośnych podpór. Dynamiczny wizerunek uzupełnia mocno profilowana wkładka dyfuzora z czterema pionowymi żebrami. Model TT RS dostępny jest w dziewięciu kolorach lakieru, włącznie z typowymi dla RS odcieniami: szarym Nardo uni i czerwonym Catalunya metalik.

Technologia Audi Matrix OLED

Innowacyjne oświetlenie, którego nie sposób zapomnieć. Trójwymiarowe tylne światła Audi Matrix OLED po raz pierwszy są dostępne opcjonalnie w samochodzie produkowanym seryjnie. Ich powierzchniowe światło jest niezwykle homogeniczne, bogate kontrastowo, z możliwością stopniowego przyciemniania. Nie rzuca cienia i nie potrzebuje ani reflektorów, ani światłowodów. Dzięki temu jednostki OLED są efektywne i lekkie. Nowe wzornictwo świateł zapada w pamięć: w każdej tylnej lampie znajdują się cztery supercienkie żarniki, które zmniejszają się od środka na zewnątrz. Największy z nich posiada litery TT i pierścienie Audi. Podczas zapłonu światło biegnie szybką pętlą wokół wszystkich czterech jednostek, aby w końcu zaświecić się jako LED-owy światłowód w kształcie strzałki.

Silnik 2.5 TFSI

Włącz silnik, wrzuć bieg, dodaj gazu. Poczuj zapierającą dech w piersiach przyjemność z jazdy. Nowo opracowany turbodoładowany silnik pięciocylindrowy osiąga moc 294 kW (400 KM), przy maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. TT RS Coupé przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,7 sekundy. Prędkość maksymalna została ustawiona na 250 km/h; jednak na życzenie klienta można ją podnieść do 280 km/h. Kolejność zapłonu 1-2-4-5-3 nadaje specjalny rytm i charakter. Imponujące brzmienie silnika można dodatkowo zintensyfikować przyciskiem sterowania akustycznego RS.

Dynamika jazdy

Osiąganie celów – na swój sposób. Audi drive select pozwala na indywidualne ustawienie napędu quattro, układu kierowniczego, S tronic, charakterystyki silnika i klap wydechu – od odpowiednich na długie trasy, po dostosowane do danej drogi. Dostępne są tutaj cztery tryby: comfort, auto, dynamic i individual. Siedmiobiegowa skrzynia S tronic z błyskawiczną zmianą biegów stanowi wyposażenie seryjne. Razem ze stałym napędem na cztery koła quattro, umożliwia ona elastyczne prowadzenie pojazdu i pełną stabilność. Zależnie od potrzeb, siły napędowe rozdzielane są na oś przednią i tylną za pomocą elektrohydraulicznego sprzęgła lamelowego. Połączenie z elektronicznym programem stabilizacji, umożliwia precyzyjną i sportową jazdę. Sportowe podwozie RS spontanicznie prowadzi TT RS w zakręty i pozwala na ich pokonywanie w sposób kontrolowany i spokojny.

Koncepcja obsługi –
jak w sportach motorowych

Obsługa w TT RS Coupé koncentruje się w pełni na kierowcy. Używanie wszystkich funkcji jest możliwe bez odrywania rąk od kierownicy. Pokryta skórą seryjna kierownica sportowa RS z manetkami łączy dwa centra obsługi. Służą one do włączania i wyłączania silnika oraz do sterowania systemem Audi drive select. Należący do wyposażenia seryjnego wirtualny kokpit Audi, przedstawia wszystkie ważne informacje na 12,3-calowym ekranie LCD, bezpośrednio w polu widzenia kierowcy. Treści wyświetlane przez wirtualny kokpit Audi można zmieniać za pomocą manetek umieszczonych przy kierownicy. Na przykład w trybie sportowym, na środku ekranu wyświetla się obrotomierz i wiele innych wskaźników osiągów.

Wartości zużycia i emisji:
Pojazd nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży. Nie posiada jeszcze ogólnego dopuszczenia do eksploatacji i dlatego nie podlega dyrektywie 1999/94/WE.